Lær at få idéer der kan integreres i de medier du bruger.

Alle kan efterhånden få en god idé til en kampagne. Det er straks værre når idéen skal passe til alle medier og platforme. Ikke nok med det. Hvis din idé virkelig skal have flyvehøjde, og engagere modtagerne, skal den integreres i de medier og platforme hvor den skal udkomme. Så lav ikke en annonce til en radio - lav et program til radioen! Det er en udfordring som Kenneth kender til, og har haft succes med at løse. Det handler bl.a. om at forvandle målgrupper til deltagere. Deltagere som involverer og engagerer sig i dit budskab. Tilmeld dig denne masterclass og lær af en af de bedste i branchen til netop denne disciplin.

Du kan deltage online via Zoom - der er max 25 pladser.

Tilmeld dig til denne gratis online MasterClass

Bliv klogere på hvordan man lave idéer der passer på tværs af alle medier og platforme, og få en forsmag på, hvad man kan lære på Reklamelinjen