LÆR AT LEDE OG FACILITERE KREATIVE PROCESSER

Som projektleder på et bureau eller brand, så kender du alle de traditionelle værktøjer indenfor projektledelse såsom projektstyring, budgettering og tidsplaner – Alt det som får projektet godt i mål. Men hvis du arbejder med branding, kommunikation og marketing, er det afgørende, at have forståelse for kreativitet.

Det har Sarah Gandil stor erfaring med, hun arbejder på reklamebureauet &Co. med bl.a. VELUX og Dansk Råd for Genoplivning/TrygFonden. Nu kan du lære, hvordan hun får kundens, brandets, de kreatives og bureauets ønsker til at gå op i en højere enhed!

I denne masterclass vil hun dele 10 tips og tricks til hvordan, du bliver en dygtig projektleder i den kreative branche.

Du kan deltage enten online via Zoom og fysisk hvor der er max 25 pladser.

Tilmeld dig til denne gratis MasterClass

Bliv klogere på projektlederfaget, og få en forsmag på, hvad man kan lære på Reklamelinjen: